ANUNȚ „Servere și echipamente pentru tehnică de calcul, licențe”

Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara-Timpark, cu sediul în Timișoara, Splaiul Nicolae Titulescu, nr. 10, județul Timiș, în temeiul prevederilor art.7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice actualizată, achiziționează: „Servere și echipamente pentru tehnică de calcul, licențe”, după cum urmează:

  1. Server și echipamente pentru tehnică de calcul (Server 1U) – 1 buc.
  2. Server și echipamente pentru tehnică de calcul (Server 2U) – 1 buc.
  3.  Router Firewall FORTINET Fortigate – 1 buc.
  4. Server RACK și accesorii – 1 buc.
  5. Sursă server 3000W UPS, APC – 1 buc.
  6. Switch server cu management CISCO – 1 buc.
  7. Licență Windows Server – 2 buc.
  8. Licență Firewall Fortigate, 1 an – 1 buc.
  9. Licență CAL (client access license) – 45 buc.

Coduri CPV: 48821000-9 Servere de retea (Rev.2)

32413100-2 Rutere de retea (Rev.2)

31682530-4 Surse de alimentare electrica (Rev.2)

48620000-0 Sisteme de operare (Rev.2)

48761000-0 Pachete software antivirus (Rev.2)

48624000-8 Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)

Oferta se va elabora cu respectarea prevederilor caietului de sarcini nr. 7452 din 26.09.2025, atașat anunțului.

Valoarea estimată a  achiziției :  94.545,45 lei fără T.V.A.

Criteriu de atribuire: preţul cel mai scăzut al ofertei.

Oferta câştigătoare va fi oferta corespunzătoare cu cel mai mic preţ în lei, fără TVA. Evaluarea ofertelor constă în compararea valorii fiecărei oferte corespunzătoare în parte. Oferta corespunzătoare este oferta întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.

  Prețul va fi exprimat în lei, fără T.V.A., cu maxim 2 zecimale. Oferta care depășește valoarea estimată, fără T.V.A., va fi respinsă ca inacceptabilă.

Nu se acceptă oferte parţiale sau inferioare din punct de vedere al cerințelor tehnice.

Se vor prezenta: – formularul de ofertă financiară, conform modelui atașat.

  • formularul de contract însușit sau cu propuneri de modificare (semnat si stampilat pe fiecare pagina)

Valabilitate ofertă: Oferta va fi valabilă 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.

Termenul de livrare este de maxim 2 luni, de la data semnării contractului.

DOCUMENTE  DE CALIFICARE SOLICITATE:

Cerințe cu privire la situația personala a candidatului/ofertantului:

Formular – Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 din Legea  nr. 98/2016

Formular –  Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016

Formular –  Declarație privind evitarea conflictului de interese  conform art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016

Formular – Declarație privind respectarea reglementarilor obligatorii din domeniul mediului, social, al relațiilor de munca și privind respectarea legislației de securitate și sănătate în muncă.

Adresa de livrare  : SPAPP Timpark, Timișoara, Splaiul Nicolae Titulescu, nr.10

Condiţia de plată: Plata facturii se face prin O.P. în lei, în termen de 30 zile de la emiterea facturii în sistemul RO–eFactura și recepționarea produsului, într-un cont de trezorerie, indicat de furnizor.

Precizare: achizitorul nu acorda avans. Oferta câștigătoare va fi postată pe site-ul achizițiilor publice, în catalogul electronic.

Oferta se va trimite la adresa de email: achizitii@timpark.ro, până la data de 24.10.2025 ora 12.00

Oferta va fi semnată şi stampilată şi apoi scanată pentru a fi trimisă pe email-ul indicat.

Informaţii suplimentare și eventualele clarificări pot fi solicitate în scris, pe email-ul: achiziții@timpark.ro până la data de 22.10.2025, ora 15:00. 

Anunț Servere si echipamente tehnica de calcul.pdf

Caiet de sarcini Servere si echipamente tehnica de calcul.pdf

Model contract.pdf

Formulare servere.doc